2007/07/14

Koffeinstein

Isten áldja a KÁVÉT!!!
(Vagy "a mi urunk Adonai"? Már nem is tudom...)


Kávé nélkül meghalnánk mi, meg bizony,
De az amcsi kávét én meg nem iszom!
Híg az és nincs ereje, nem használ sokat,
Nem lehet vele vívni hosszú harcokat!
Hogyha több mint tizenkét órát dolgozol,
Igazi, izmos fekete kávéra szomjazol!
De az őrölt kávét itt a gép meg nem eszi,
Hát forrázd le a kávét, ahogy a török teszi!

K-Á-V-É



Hozzá kell tennem: kávéval is álmosodik az ember. Reggel hatkor teát szoktam inni, reggeli és ebéd után pedig főzünk egy-egy gyilkosan erős leforrázott kávét. A durva zaccot háromszori szűréssel teljesen jól ki lehet szedni, a finomzacc egy kis része benne marad, ha az ember a legjobb, legerősebb részt is átcsorgatja a végén a csészékbe, de az meg egészen finom (kicsit sűrűbb lesz tőle a kávé, mintha tejszínes lenne). De bő tizenkét óra alatt így is sokszor bekokulunk, viszont legalább van honnan tartalék energiát szereznie a szervezetnek! Nem kell mást tenni, mint körbe-körbe pörögni és fejhangon visítani közben, a levegővétel tilos!, esetleg még hideg vizet is lehet önteni a saját fejedre és/vagy késsel döfködni a segged (óvatosan). Ekkor a szervezet érzékeli, hogy gáz van, és a kávéból (ami a gyomorfalon átrágva magát a belső szervek közti űrben mászkált eddig) egy keveset felszippant egyenesen az agyba, és a koffein ott rugdosni kezdi a tekercseket, amik - a tévhittől eltérően - nem recsegnek, hanem nedvesen pufognak. És dolgozni kezdenek! És a test is! És máris tovább moppolsz vagy wreppelsz vidáman! Wáhháháháháhh!



More Coffee No Cry!

9 komente:

Anonim tha...

Coffee is your friend kids!
Nándival mi is állandóan kávézunk amikor csak a pofátlanságból elnyújtott cigiszünetünket nem zavarja szét a főnök ^^; Örülök, hogy ki tudjátok cselezni az ameriakiak az emberiség ellen elküvetett "caffé americano"-nak nevezett merényletét! (jobb kávézőkban ezen a néven árulják ezt a híg szart is, de csak illemből, mert a fasz se veszi :D)

Anonim tha...

Sziasztok srácok!

Olvasgatom ám a blogotokat rendszeresen, nagyon mókás, jókat kuncogok (Rajtatok):D. De igazából nagyon irigyellek Titeket. Hát a "kávé" iránti ellenérzéseiteket teljesen meg tudom érteni, nekem eddig egyszer volt szerencsém egy jóféle Mcdonald's-os amerikai kávéhoz. Jellemző, hogy csak Lükesz meg én próbáltuk ki:) Írjatok részletesen továbbra is, bár gondolom nem sok időtök van. Jah, és Borisz: van ott paprika?:D Mert csak úgy elképzellek, ahogy a többiek melóznak te meg...
Üdv:Ági

Jobove - Reus tha...

very good blog congratulations !!

salutations from Catalonia Spain

Anonim tha...

Tycho: ti mit melóztok? :)
Egyébként a trágár szavakat (sajnos) mellőznünk kell ezentúl, merhogy túl sokan kértek meg rá. ^^"

Ági: wow, király, még egy olvasó! :D Egyébként meg nagyon is keményen melózok :D viszont a paprika zöld meg piros, ami egyrészt jó, mert magyar nemzeti szineket csempész a hűtőbe, másrészt meg ide nekem egy szép sárga tévépaprikát! :D Egyébként lehet, hogy jövő héten lesz a magyarok főznek akció, majd meglátjuk.

Téla Maria: húzz el spambot!!! :D

Anonim tha...

Nna ez jó ötlet volt ez a poszt, már én is akartam mondani hogy kávé nélkül halottak lennénk... Visszagondolva azon csodálkozom, hogy hogyan bírtuk ki az első két hetet kávé nélkül.

Agi: :) Írni igyekszünk, csak ahogyan helyesen meg iy jegyezted tényleg nincs sok időnk. Örülök hogy olvasol minket, csak így tovább.

Reus: hi. How did you find our blog? And how can you understand it, when it's written in hungarian?

Anonim tha...

(Dani, most komolyan egy spambottal akarsz beszélgetni? :D Próbáld inkább ezt: http://asimovsoftware.com/ :D )

Anonim tha...

Mazs: ezt megkajáltad xD
Andris: mindenfélét... karton dobozokat pakolunk, lógunk, ide raknak oda raknak, nem működik a gép, be kell állítani, ezért lógunk, mondják a veterán kollégák, hogy ne siessünk, mert akkor kapunk új melót, stb xD

(nekem is mellőznöm kell a trágárságokat? csak mert ezzel valahogy úgy vagyok, mint a Kehely kocsmárosa... :D)

Anonim tha...

Nyugi, én is úgy vagyok... de a Kehely kocsmárosát be is zárták utána... :D

Anonim tha...

Naja, de én nem szarattam le a legyekkel Ferenc Jóska képét! :P

Budapest Cowboys

Budapest Cowboys
A nyomunk Nevadában