2007/06/11

A rövid fejezet

Nna most egy r9vid poszt következik, mivel marha késő van már itten és lassan aludni térünk. Szóval megérkeztünk rendben és épségben, bár a Zoli táskájában valami kirobbant... :) (csak a tusfürdője, uh nem gáz)

A táborról az első benyomásaink nagyon pozitivak, minden marha jó.

ZZZZZzzzzz....

8 komente:

Anonim tha...

Van pár napotok akkumulálódni? :)
Üdv
Andrisrokon

Anonim tha...

Sziasztok

A nagyi egy zsáknyi üres cigis
dobozt és csikket szedett össze
a pinceklubban
Kidobhatja, vagy jó lesz későbbra?

Csók nagyiék

Mazsom tha...

Nagyi: A cigisdobozok meg kellenek, a csikkek nem. :) Csak rakjatok be kihuzhato fiokos szekrenz harmadik fiokjaba(Tomitol kerdezzetek meg, hogz az melyik).

c.b.zs: van. szam szerint egy. De ne aggodjatok megoldjuk. A konyhas csapat a legjobb arc az osszes Staff-os kozul uh az is kiraly.

Andi: mi is ezen drukkolunk de egzenlore ugy tunik meg is marad... majd meglatjuk milyen lesz a melo. :))

Anonim tha...

Én is megerősitem minden a legnaogyobb rendben. A tábor is nagyon király, a kaja is, az emberek is nagyon közvetlenek, és nagyon barátságosak. Egyébkétn 22 fős faházakban lakunk (legalábbis én), de elég nagy uh ez sem okotz gondodt, és bennt vannak a WC-k és a fürdők is. Mivel a konyhán dolgozunk, igy akkor eszünk kb amikor akarunk:)

Anonim tha...

Láttunk a reptéren igazi négereket is.

Anonim tha...

az eleje tl;dr de jó hogy éltek! Aztán vigyázzatok a négerekkel, mert megtámadnak ha csirke vagy dinnye van nálatok!

Mazsom tha...

Legyszi hasznaljatok a neveteket amikor irtok, mert kulonben nem tudjuk, hogy ki az aki irja a hozzaszolast.

Egybol a "Choose an identity" felirat alatt ki kell valasztani az "Other" funkiot es beirni a nevedet.

Koszi.
Dani

Anonim tha...

szerintem az aláíratlan anon-ból és a faszkodásból csak sejtheti zimaЯ hogy én vagyok :haha:

Budapest Cowboys

Budapest Cowboys
A nyomunk Nevadában